Επιμορφώσεις
Μέσα στο πλαίσιο του έργου θα διοργανωθούν διάφορες επιμορφωτικές δραστηριότητες για τους εκπαιδευτικούς, τελικό συνέδριο και εργαστήρι με έμφαση σε θέματα γλώσσας και ένταξης, παραγωγή εκπαιδευτικών βίντεο, δημιουργία ιστοσελίδας που θα αφορά στην ανάρτηση υλικού προσβάσιμου από όλους τους εκπαιδευτικούς, παραγωγή οδηγών για εκπαιδευτικούς και δημιουργία πλατφόρμας επιμόρφωσης (Moodle) σε θέματα ελληνομάθειας, διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας, πολυγλωσσίας και διαχείρισης της ετερότητας.
Προγραμματισμένες ημερίδες και συνέδρια
Εκπαιδευτικό υλικό εξειδικευμένου εργαστηρίου «Ο Άλλος κι Εγώ: Όψεις του Προσφυγικού»
Παρουσίαση ημερίδας "Η αξιολόγηση στα ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα"
Παρουσίαση Ενημερωτικής ημερίδας για τη Δράση 3 του προγράμματος
Παρουσίαση "Αξιοποιώντας το Rosetta Stone στη διδακτική πράξη" - Αντωνιάδη Κωνσταντινίδη Φωτιάνα
Παρουσιάσεις τελικού συνέδριο με θέμα «Πολυγλωσσία και διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στην Κύπρο»
Ελένη Σκούρτου, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
2. Καλές και κακές πρακτικές στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
Άννα Ιορδανίδου, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Πατρών
Γεώργιος Ανδρουλάκης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Σταυρούλα Τσιπλάκου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Παρουσιάσεις εργαστηρίων τελικού συνεδρίου
1. Τρόποι αξιοποίησης του Οδηγού Εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
Η αξιοποίηση του Οδηγού σε παιδιά της Α’ δημοτικού στη γενική τάξη, Χρυσοβαλάντη Γιάννακα, εκπαιδευτικός, Συγγραφική Ομάδα Οδηγού
Αντιστοίχιση ενοτήτων Οδηγού με το λογισμικό εκμάθησης γλωσσών Rosetta Stone, Αθήνος Κωνσταντινίδης, εκπαιδευτικός, Συγγραφική Ομάδα Οδηγού
2. Ολιστική Προσέγγιση στην υποδοχή και ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στο σχολείο: παραδείγματα σχολείων από τη σχολική χρονιά 2017 – 2018
Φωτεινή Κατσαντώνη, Διευθύντρια, Μαρία Κολλύφα, εκπαιδευτικός, Δημοτικό Σχολείο Παλλουριώτισσας Α’ (Κ.Α.)
Έλενα Τζιαμπάζη, Διευθύνουσα, Νηπιαγωγείο «Ελένειον»
3. Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στα γνωστικά αντικείμενα
Το παράδειγμα της Βιολογίας στη Μέση Εκπαίδευση , Μαρία Τιγγιρίδου, εκπαιδευτικός, Γυμνάσιο Αρχ. Μακαρίου Γ’, Πλατύ Αγλαντζιάς
Παρουσίαση της πλατφόρμας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη διγλωσσία και τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας: Η αξιοποίηση της πλατφόρμας στη Μέση Εκπαίδευση Δρ Λύδια Μίτιτς, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
4. Εφαρμογές του Οδηγού Εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας κατά τη σχολική χρονιά (2017-2018)
Προσαρμογές Οδηγού στη διδασκαλία γραμματικής και στην παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, Χρυσάνθη Κρασιά, εκπαιδευτικός, Δημοτικό Σχολείο «Ελένειον»
Διδασκαλία Λεξιλογίου, Βαλεντίνα Ευθυβούλου, εκπαιδευτικός, Δημοτικό σχολείο Φανερωμένης
Νοιαζόμαστε για Όλα τα Παιδιά και για Όλα Νοιαζόμαστε στον Ίδιο Βαθμό! Προσαρμογή Διδακτικής Προσέγγισης στις Ανάγκες Όλων των Παιδιών μιας Συμβατικής Τάξης με Διαφορετικό Γλωσσικό Υπόβαθρο, Λάμπρη Τρισόκκα, εκπαιδευτικός, Δημοτικό Σχολείο Αγίας Νάπας